torsdag

Idag efter jag hade hämtat killarna från dagis kom Anna och Jenny på mellis och lek med sina barn. Vi har fått varsin flicka i april allihopa och det är lite coolt. Kul att få träffa Majken och Ella och även deras storasyskon. Fullt ös i trädgården och leksaker överallt, precis som det ska vara. Man har fått sänka garden lite med varje barn man har fått. Jag läste detta förut och tyckte det var bra: "I vårt hus har vi dammråttor i hörnen, handavtryck på speglarna, leksaker på golven, kaos i tvättstugan och lyckliga barn", ska försöka tänka på det när jag ibland blir stressad om det är lite rörigt, det gör liksom inget. 
När jag precis hade fått Rasmus, allt var nytt och jag precis hade blivit mamma var det lite annorlunda mot hur det är nu. Tro det eller ej men när jag exempelvis skulle duscha släpade jag in hela barnvagnen med Rasmus i (sovandes säkert) i badrummet så nära att jag kunde se honom tydligt varje gång jag kikade fram bakom duschdraperiet. Jag kan ju säga att det inte fungerar riktigt på samma sätt nu och det känns som om jag har blivit lugnare och tryggare för varje barn vi har fått ❤️.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0