Ny vecka

Söndag idag men för oss känns det som en ny vecka har startat då Micke jobbar 6 dagar på raken nu.
Vi har precis varit ute i blåsten, rensat mellan plattor, ätit mellis och nu är det mystajm framför en film och jag får chans att vila ryggen som värker.
Jag tycker Micke kan åka till Halmstad och köpa en motorcykel (som han är sugen på) så kan jag följa med och passa på att hälsa på släktingar och åka till Gekås, men det verkar tyvärr inte bli så.
Nästa år ska jag cykla tjejvättern med en kompis och jag ser redan fram emot det. Passar bra att jag köper en ny cykel när Micke ska vara föräldraledig och jag kan börja cykla till jobbet igen. Bra träning och då hämtar jag hem ca 2 mil om dagen. Dags att försöka komma i form kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0