Lite allt möjligt

Idag har vi varit fram och tillbaka på dagis för att ta gruppfotografering och enskilda bilder (och syskon). Borde ju ha förstått att det inte skulle fungera att ha med Julius på hans avdelningsfoto. Jag fick gå och hämta honom och så fick Rasmus ta sitt kort istället. Nästa år kan nog Julius vara med när han är lite mer "varm i kläderna".

Idag har jag sorterat och fixat bland alla barnkläder och både Julius och Freja har varsin stor låda med kläder i nästkommande storlekar, perfekt! 
Micke och Rasmus har grävt i trädgården bredvid altanen och i veckan ska vi åka och köpa markduk och sjösten och lägga där.

Jag har precis lagt småttingarna och strax ska jag läsa för Rasmus. Morbror Micke och Micke är ute på framsidan och skruvar staket, snart bara grinden kvar, wihoo!

Fick min försenade morsdagspresent idag. En pusselbit med Frejas namn på till mitt favorithalsband. Jättefint! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0