Förändring

Förändringarnas vind blåser och jag hoppas till det bättre. Ett tufft besked men vi försöker se allt det positiva med det, och det finns säkert en mening med allt. Kanske ändå var precis rätt läge nu?

Pojkarna är på förskolan och jag och Freja bakar bullar så det står härliga till. Fick springa över till grannen när bullformarna helt oväntat tog slut. Men nu är vi igång igen.

Freja har upptäckt sina händer och undrar nog vad i jössenamn det är för nått. Sträcker ut armarna och tittar och smakar på de små händerna. 

På fredag åker vi till Motala och hälsar på och Rasmus ska bli kvar hos mormor hela helgen, kommer hem på söndag igen. Han längtar så mkt och har nedräkning för varje dag. Att mormor har köpt varsitt metspö så att de kan fiska gör längtan ännu starkare. Hur ska det gå? Jag kommer längta ihjäl mig efter honom ❤️.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0