onsdag

Småbarnen sover och jag och Rasmus gör halsband, ser på film och skriver i "Rasmus bok", vi multitaskar lite kan man säga. 

Micke är på US hos Ib tillsammans med Jörgen och Fabian som har kommit hit ner från Järpen.

Det är en regnig dag idag och det hade varit perfekt att åka till Tropikarium eller Flygvapensmuseet, det sistnämnda tror jag kommer gå hem hos Julius. 

I slutet av juli ska vi se på teater i Gamla Linköping. Jag köpte biljetter till familjen igår då jag märkte att de tog slut fort. Det är Pettsson och Findus vi ska se och förhoppningsvis kanske Julius sitter still hela föreställningen. 
Något mer vi tänkte göra framöver är att åka Ånglok mellan Lakvik-Risten utanför Åtvidaberg, ta med lite matsäck och ha picknick där. Det ser jag fram emot. Det behöver inte vara så avancerat och små dagsutflykter passar oss bra med så små barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0