Oh Happy Days!

Dagen började bra med 4-årskontroll på BVC och Rasmus var så duktig, vad stolt man blir. När vi kom hem bakade vi hallongrottor som jag sedan glömde i ugnen men de blev goda ändå. Lite mörkare än önskat och lite för frasiga för att kunna bjuda på på lördag. Nytt försök imorgon.
Och på tal om imorgon så var tanken att vi skulle ha åkt till Gamla Linköping och tagit fotografi till Corren men vi får avvakta lite med det. Dels har Rasmus ett blåmärke i pannan och var väldigt röd under ögonen idag (?) och Julius slog sig så illa i lekparken när han ramlade rakt in i en sådan träbil som man kan gunga på och har fått världens bula/blåmärke (läs horn) mellan ögonen. Inom några dagar kommer blånaden att ramla ner som snygga blåtiror (likadant för Rasmus när han slog sig illa i Blåvik för 2 år sedan), så vi kände att vi väntar med fotografering tills killarna ser ut som sig själva igen.
Freja har haft ont i magen idag och varit ledsen till och från. På kvällen blev det lite bättre och hon somnade på mig i soffan. Jag har påbörjat en mängd olika saker hemma idag (vardagliga smågrejer) men knappt lyckats slutföra något vilket har lett till inre stress fast att allt har gått i slowmotion, svårt att förklara. För trött (?) för att ta en runda i skogen (trots nya träningskläder!) och jag har inte tvättat håret sedan i söndags, fräscht!

Nu ska vi sova och imorgonbitti är det jag som knyter på mig löparskorna efter morgonkaffet så att jag piggnar till!





Kommentarer
Postat av: Anna

Så himla fina ni är! :)

2015-07-23 @ 06:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0