Godmorgon

Jag och Julius sitter uppe och myser sedan kl 06 ungefär. Freja sover fortfarande, den lilla sjusovaren. Men så skönt att nätterna fungerar så bra med henne. Jag tog upp henne innan jag lade mig igår vid 22-tiden så hon fick äta lite och har sovit sedan dess. Hoppas Rasmus tar sovmorgon så att Micke får sova ut lite i Rimforsa det är nämligen han somi stort sätt alltid går upp med piggelin Julius.

Imorgon kommer prästen som ska döpa Freja hit på dopsamtal. Jag har redan klart för mig vilka psalmer vi ska ha, vad jag vill säga och ett önskemål om att vi tillsammans sjunger Idas Sommarvisa om de har möjlighet att spela den. 
Tanken var att Elin skulle sjunga men oturligt nog jobbar hon den helgen och det är vi så ledsna för. Elin har sjungit på killarnas dop och det hade blivit så bra om hon hade kunnat även denna gång. Vi har försökt få tag i någon annan som kan sjunga men utan resultat tyvärr.

Dopklänningen är iaf broderad och klar med ny rosett och ska bara strykas/pressas innan.
Jag måste upp till stan någon dag och köpa klänning till mig och Freja (som hon ska ha efteråt), det ska bli kul att gå och kika efter.




Kommentarer
Postat av: Annie

Så fin! Nu med tre namn broderat, helt otroligt💗💙💜

Svar: Ja vem kunde ha trott det ❤️❤️❤️
sofnys.blogg.se

2015-07-12 @ 11:49:03
Postat av: Mamma

Tänk att du fick ett Rosa band på Klänningen oxå:)

2015-07-12 @ 14:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0