Vecka 30

Nu går vi in i vecka 30 och jag känner mig mer och mer begränsad i min vardag, jag kanske vill för mycket? Alla möjliga krämpor här och där och andra graviditetsbekymmer. Detta är utan tvekan min tuffaste graviditet men då har jag ju inte tidigare haft en 1-åring och en 3-åring samtidigt som jag har varit höggravid heller. Mycket känslodippar och jag behöver hämta energi någonstans och ladda mina batterier ASAP.
Micke har tagit ledigt imorgon och på lördag ska vi på Novas 6-årskalas och träffa släkten. På söndag går första 1-årskalaset av stapeln och jag hoppas all tid i helgen med min familj, släkt och vänner gör mig gott.
Om två veckor kommer mamma hit och stannar övernatt och Rasmus ska även följa med hem till mormor i Motala och sova över, vi ska ta vara på tiden och boosta förhållandet då det kommer dröja innan vi kommer kunna hitta på något på tu man hand sen när snuttan kommer och vi blir trebarnsföräldrar ❤️.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0