Söndag

Började dagen med att träffa några vänner och äta lunch tillsammans. Ibland är det skönt att inte vara så många utan verkligen kunna sitta ner och prata en stund.
När vi kom hem bakade jag bullar till Julius kommande 1-årskalas. Vi kommer ha ett gemensamt kalas för tre 1-åringar på dagiset i Slaka och sedan släktkalas hemma veckan efter. Jag penslade några bullar med vatten blandat med sirap istället för ägg så att även Julius kan smaka en bulle.

Eftersom jag boar för fullt här hemma så säljer jag halva hemmet på Blocket just nu. Nyss var det ett par här och köpte tv-bänken som vi hade på öv. En äldre liten byrå ligger ute på Blocket och även hela vår matsalsgrupp, ups! Så kom och köp vår matsalsgrupp, 3000kr för rubbet, vi köpte det för 4x det priset en gång i tiden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0