Sammandragningar

Började dagen med att lämna Rasmus på dagis. Det är alltid M som gör det men Rasmus tycker om när vi skiftar lite. Hela förmiddagen har bestått av att springa upp och ner med grejer från vinden, inte för min del utan för M som skulle börja sent idag. Julius har varit gnällig och gråtit och skrikit i stort sätt sedan han vaknade och inget har hjälpt. Inte ens alvedonen han fick märkets på honom. Han tar sig massor på andra örat (som inte har någon inflammation) så nu undrar man ju om han verkligen kan få öroninflammation på detta öra samtidigt som han äter penicillin?? Vi har fått tid på VC vid 15 för att kolla upp detta? Kanske behöver han ett bredare penicillin?? 
Min mage har varit konstant hård (hej sammandragningar!) flera timmar nu känns det som och det blir inte bättre så nu har jag tagit 2 alvedon och lagt mig på sängen. Jag var nyss ute och sövde Julius i vagnen så han sover skönt nu ute under taket på altanen och jag ska passa på att slappna av. 
Micke blev hemma idag och han är i denna stund påväg till dagis för att hämta Rasmus. 
I eftermiddag kommer några som ev ska köpa vår matsalsgrupp, så det känns skönt att Micke är hemma idag. Jag har blivit lite paranoid och har fått för mig att det kan komma nån knivmördare eller så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0