Dateday

Vi har haft en jättebra dag idag då mamma kom hit på förmiddagen och har haft killarna hela dagen. Micke och jag passade på att ta tillvara på tiden och åt en god lumch på thaistället bredvid Leos, kan jag verkligen rekommendera, det kommer bli fler besök. Jättegod och fräsch mat och då är jag väldigt kräsen.
Efter lunch åkte vi och köpte spjälsäng med tillbehör till lillasyster och det var mysigt att få göra det ensamma och bara ha tid att fundera och prata om vad som komma ska, hålla i handen och lite sådär ♥.
Utifrån sätt såg vi ut som två blivande förstagångsföräldrar som köpte bebisens säng men så är ju knappast fallet ;).
Vi åkte ner till stan en sväng och kikade i inredningsbutiker, sådana butiker med små trappsteg både utanför och inne i butikerna där man inte kan komma fram med barnvagn på ett smidigt sätt. Väl inne på Åhlens värkte fötterna så mycket och magen var stenhård så vi gjorde det enda rätta och slog oss ner i mjuka stolar på Waynes så att jag fick vila fötterna dricka en god kaffe och äta kladdkaka med grädde. Det var inte hel fel. Micropoden hade kommit så den fick vi hem också. 
Det är dagar som dessa som man tankar så mkt energi av.
 
Det hade gått jättebra med barnen och de var så glada och goa när vi kom hem, tusen tack för att du var här idag mamma ♥.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Så himla mysigt det låter!! Sådana smågrejer som känns så lyxiga nu för tiden😃💜

2015-01-19 @ 19:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0