1-årsfotografering

Idag har vi varit och träffat Laila för Julius 1-årsfotografering. Rasmus var också med och jag hoppas det blev någon bra bild på killarna tillsammans. Inte så lätt med en 3,5 åring som inte är så samarbetsvillig och en vild 1-åring som bara reser sig upp och knallar iväg ❤️. Eventuellt ska lillasyster få vara med i en workshop för nyföddfotografering så då dröjer det inte så länge innan vi träffar Laila igen och sen blir det ett Babyns första år-paket med lillasyster också.

Vi kom nyss hem då vi efter fotograferingen åkte hem till Birgitta som stod med lunch, perfekt! Rasmus och Peter var ute och åkte pulka och nu är vi rätt trötta allihopa. Julius sover i vagnen på framsidan och jag borde ta tag i köket som ser mer än rörigt ut. Jag bakade nämligen både tekakor och kolakakor med dumle i igår och brydde mig väl inte så värst mkt om köket just då ;).

Att jag måste baxa iväg denna soptunna som står framför vår garageport gör mig upprörd och den som har ställt den där hade tur som inte var i närheten just då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0