Bm + fika

Jag och Julius har precis ätit lunch och det är så skönt att han har slutat med barnmatsburkarna. Han totalvägrar (och ibland förstår jag honom) så nu är det bara hemlagat som gäller. Han är väldigt öppensinnad just nu så vi kör all in så han får prova allt i hopp om att han inte ska bli så kräsen sen. Och han äter och smaskar i sig det mesta. 
Om en stund kommer Birgitta och Peter hit och ska ha killarna i eftermiddag då jag har tid hos bm kl 15. Nyss bestämdes en spontanfika/middag på stan med Emma ikväll så jag ska möta upp henne efter barnmorskebesöket, trevligt!

Lillasysters miniKånken aka skötväska är packad och redo med miniblöjor, ombyten och andra viktiga saker ❤️.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0