Akuten

Snart har vi klippkort på akuten. Julius stod (!!) bredvid soffbordet, snubblar till och dyker med huvudet rakt i kanten på soffbordet. Världens jack genom hela ögonbrynet och blodet forsade. Beställde en ambulans först då jag inte hade någon bil just idag (!) men Micke var snabb med att kasta sig in i bilen och komma hem istället, så jag avbokade bilen. Jag tejpade ihop honom så gott jag kunde och nu är vi strax framme på akuten för att ev sy ihop honom eller tejpa om det bättre.


Update: Det gick snabbt på akuten och de tejpade om Julius mera. Skönt att det inte behövde sys. Jag fick beröm för att jag hade tejpat och tvättat honom hemma och det kändes väldigt skönt att höra. Sen Rasmus ramlade in i det soffbordet för 1 år sedan och vi fick åka och tejpa ihop honom också har jag varit redo med tejpstripes ifall något skulle hända. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0