Vardagen närmar sig

Om en vecka börjar jag jobba och det är med blandade känslor. Det finns en viss känsla av förvirring då jag knappt minns hur/var/när och så är vi i nya lokaler också, gah! Men det blir säkert bra.

Killarna är på förskolan och i eftermiddag ska vi eventuellt åka till Gamla Linköping för att ta nyföddbilden till Corren. Kanske är på tiden nu. 
Freja närmar sig 5 månader och hon har börjat med massa nya ljud och uttryck. Låter som en fågel ibland och kör höga pipljud blandat med massa bubbel. Hon är såå himla go att jag smälter bara jag tänker på henne.

I söndags var vi och badade i Hallsta Ängar med några vänner och det kan nog vara så att det var sista baddagen för i år. Jätteskönt i vattnet var det iaf.

På torsdag är det dags för loppet i Mjölby och igårkväll sprang jag 5 km och även härom morgonen, på ca 34-35 min vilket jag är nöjd med. Men då springer jag på asfalt och loppet i Mjölby är visst i spår med mkt backar så jag har inte så höga förhoppningar och vet med mig att jag kommer gå endel.
Nu springer jag inte en meter till innan torsdag men däremot ska jag cykla några mil antingen idag eller imorgon.

Jag håller tummarna för att det kommer gå bättre på förskolan för Julius idag då det var lite kämpigt förra veckan. 
Rasmus tog sin stora cykel till förskolan idag och hade med sig ett litet lås och grejer. Han såg så stor ut när han cyklade iväg bredvid Micke för en stund sedan.

Imorgon ska vi iväg på ett secret mission och jag kommer berätta mer om det längre fram men än sålänge håller vi det för oss själva ❤️.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0