Sista augusti

Träffade Emma med barn vid Stångån på förmiddagen. Där matade vi änder, lekte i lekplatsen, tittade på grävmaskin och så blev det en lunch på stan.

På eftermiddagen sprang jag en runda på 4,5 km och det kändes riktigt bra. 
Nu håller jag på att fixa iordning mig för att gå över till grannen på Tupperware-party, wohoo! Plastbyttor (?!?).

Kvällsmaten bestod av kött och potatis med sås och killarna åt jättebra. Jag gjorde min första matlåda på väldigt länge och ikväll är det dags att packa jobbväskan, vad jag nu ska ha i den?? Extrakläder till kommande cykeldagar iaf då jag lyxar till det imorgon genom att ta bilen.

Imorgon är det september och det är min absolut favoritmånad, då kan man äntligen andas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0