Flytta?

Ryggsäckar packade och kläder och skor framlagda inför dagisstart imorgon. Skulle ha sprungit ikväll men tiden sprang iväg istället och jag hamnade på en husvisning tillsammans med min svärmor och svåger istället. Ett hus i Sturefors eller två hus förresten, på samma tomt. Det stora var på 220 kvm och det lilla på ca 75 kvm, perfekt för svärmor själv. Huset var över 100 år gammalt och nu vet jag/vi iaf att vi det inte skulle fungera för oss, även om det hade sin charm var det alldeles för mkt att göra. Nu har jag istället blivit helt förälskad i ett hus i Västerlösa och vi som inte ens ska flytta? Vi har det rätt bra och det vore väl dumt att bosätta sig mitt ute på landet och behöva skjussa hitom och ditom? Men det var ju dubbeldörrar och brutet tak!!
 
Nu tar vi fram kvällsbrickan med te och kikar på några avsnitt av Bates Motel, imorgon har jag springdate i Lambohov med två snygga tjejer, puss!
 
Ps Idag har jag fått komplimanger av min svärmor, det hör inte det vanligheterna ;) även om jag vet att hon tycker om mig ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0