Välkommen lillasyster

Äntligen är vi fulltaliga ❤️. Lillasyster föddes på påskafton 4/4 kl: 20.51. Stadiga 4020g och 52cm lång.
Allt gick bra och hela familjen mår bra. 
Vi var hemma på förmiddagen igår och vad jag har längtat till stunden av att komma hem till killarna och börja detta nya kapitel och inte gå på "hold" som vi har gjort de senaste veckorna. Idag känner jag mig mörbultad i kroppen och har ont i muskler och leder. Öm på näsan är jag också efter all lustgas jag tryckte i mig, denna gång sparade vi inte på landstingets resurser om man säger så.
Rasmus är hur gullig som helst mot lillasyster och visade stolt upp henne för mormor som var här förut. Julius är nyfiken men förstår inte vad som händer riktigt. Han tittar frågande på henne när hon gråter men vill gärna känna och har lagt huvudet emot henne. Nu gäller det att ge alla kidsen sina behov av uppmärksamhet. Lillasyster vill gärna vara nära och älskar att bli buren och ligga i famnen, tittar storögt och myser när man pratar med henne. 
Nu hör jag hur hon knorrar från liggdelen så nu är det dags för lite mat ❤️.





Kommentarer
Postat av: Annie

Amen såå himla mysigt!!💗

2015-04-06 @ 18:45:44
Postat av: Cathrine

Härligt att allt gick bra! Nu inväntar vi bara namn :)

2015-04-06 @ 20:14:17
Postat av: Anonym

Stort grattis till er! Vad ska hon heta?

Svar: Det är inte helt bestämt ännu, eller nästan. Imorgon är vi nog klara med detta då det har varit ett velande fram och tillbaka 😊
sofnys.blogg.se

2015-04-07 @ 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0