måndag

De senaste dagarna har vi haft en del besök och vi har fått så mkt fint till Freja från släkten, vänner och även grannar som har varit förbi. Tack så jättemkt för allt! 
Var på BVC i fredags och då hade hon vänt i vikt. Vilken revange för mig mot de tidigare gångerna. På onsdag ska vi dit igen och jag hoppas att vikten har ökat ytterligare, jag är nästan säker på det. Hon äter väldigt ofta, speciellt på eftermiddagar/kvällar, sover bättre på nätterna nu och äter oftast bara 1 gång på natten, runt 02-tiden. Funkar bra tycker jag. Jag funderar på att ev blanda in en flaska om dagen men är lite rädd för att det kanske skulle slå ut amningen. Jag har egentligen inget vettigt skäl till det utan mer av egocentriska orsaker som att vilja besöka frisören (jag är såå gråhårig nu) eller bara få en timeout. Så det känns inte riktigt värt det om det skulle börja krångla nu när amningen fungerar så bra. 

En promenad (kortare variant) har det blivit de senaste dagarna och det känns så skönt att kunna röra sig igen. Idag gick jag upp till spåret och nosade och längtar tills jag orkar gå ett helt varv där också. Jag har tappat 10 kg i vikt men på det stora hela är det inte så mkt med tanke på hur mkt jag gick upp denna gång. Jag har minst lika mkt att bli av till. Men hur som helst så känns de 10 kg för mig och allt känns så mkt lättare nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0