Fredag

Hela familjen väcktes kl 05 av Julius som tyckte det var en utmärkt tid att kicka igång dagen på. Vi sover i skift just nu, jag och Freja har stigit upp för andra gången nu och Julius och Micke sover nu. Rasmus ligger i soffan och ser på barntv och Freja äter.
På förmiddagen ska Micke iväg och titta på en bil, vi är lite skeptiska så vi får se om det blir något.
Jag ska nog ta och baka något sen, en äpplepaj kanske. Några vänner kommer över på fika i eftermiddag och jag vill bjuda på något gott.

Freja och jag var på US igår för öronkontroll och det gick bra, hon sov igenom hela sjukhusvistelsen och på vägen hem stannade vi hos Emma och tog en fika i solen på hennes framsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0