Pyssel

Jag och Rasmus var i Tannefors förut och besökte pysselbutiken som finns där. Jösses så mkt fint de har. Vi kom ut med en påse full med olika saker och nu ska vi bara kompletera med vad skogen har att erbjuda. Kottar, nypon, rönnbär, löv, pinnar, barrkvistar, kastanjer och ekollon står på menyn, sen ska vi pyssla.

I förmiddags tog jag revange på mina goda havrekakor som blev misslyckade sist jag bakade dom. Idag blev de jättebra, jag vaktade de noga i ugnen. Inte så snygga men så goda och sega.





Kommentarer
Postat av: Mamma

Jösses va gott det ser ut på den plåten!!

Svar: Och det är dom kan jag lova 😊. Jag kan lägga ut receptet på bloggen nån dag ifall det finns fler som tycker om havrekakor. Rasmus älskar dom :)
sofnys.blogg.se

2014-09-26 @ 18:29:35
Postat av: Annie

Ser ut som en toppenfredag med andra ord!😊

2014-09-26 @ 19:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0