Mitt i veckan

Började dagen med att åka till Maud där även Emma och Tina var. Alltid lika trevligt att ses och Maud bjöd god lunch, attans att jag inte hann att stanna till fikat med chokladbollar.

Hämtade Rasmus från dagis och sen har det gått i ett. Vi var ute och lekte och cyklade i eftermiddag och gick inte in förens halv sex. Rasmus hade sand på sig från topp till tå så det blev bad direkt. Julius skrek precis rakt ut när han märkte att Rasmus badade och jag inte lät honom göra detsamma (försökte ju få fram middagen på bordet samtidigt). Tillslut gav jag upp och satte Julius i badkaret och han blev nöjd och glad direkt, snacka om att vara tydlig. Helt plötsligt ställer sig Julius upp själv och håller i badkarskanten, jösses säger jag bara. Tur som var kom Micke hem och kunde hjälpa till så att vi fick både middag och rena barn.

Jag känner mig inte på topp, hoppas att jag inte håller på att bli sjuk. Har huvudvärk och börjar bli förkyld.
Skönt att ha en kökssoffa att bara lägga sig ner och vila i när man har ätit klart.

Nu sover Julius och Micke läser en bok för Rasmus.




Kommentarer
Postat av: Annie

Vardagspusslet. Nu får du vila dej. Lite Mmmmarabou kanske?😊

Svar: Ja det får nog bli en bit senare :) nu ska jag försöka blunda en liten stund.
sofnys.blogg.se

2014-09-17 @ 19:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0