Frukostcafé

Jag och Julius är precis hemkomna från frukostcafé här i Sturefors. Jättemysigt och kul att träffa andra mammor och snacka loss lite. Julius blev jätteglad av att få träffa andra småttingar och pussade Tyra på huvudet 2 ggr och kände på hennes kind, så himla söt. Började med en promenad så kaffe och marmeladscones satt fint sen. En av mammorna som var där har sin "stora" dotter på Rasmus dagis. Jag tror bara det var en förstagångsmamma där och de andra hade syskon så det fanns mkt att prata om. Så skönt att tanka energi och prata med vuxna människor.
Imorgon ska Julius och jag prova öppna förskolan i ekholmen, Myran, som jag har hört mkt gott om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0