Virus

Inatt var det riktigt jobbigt med min hals och jag har inte fått mkt sömn, har ju knappt kunnat svälja mitt saliv liksom. Rasmus är piggare idag och ögoninflammationen är som bortblåst men fick ändå vara hemma och vila upp sig. Micke är hemma från jobbet så att alla ska kunna bli friska och vila ut (läs jag) och just nu är han och killarna iväg för att bl.a. köpa pepparkaksdeg.
Åkte till vc på förmiddagen då jag var helt säker på att jag hade halsfluss men det vara "bara" virus, kul, bara att härda ut med Alvedon, nässpray, glass och te.
Jag hatar att vara sjuk och känner att jag inte riktigt har tid med det. Blir lite down och nu har jag skrivit en egomåbra-lista på saker jag ska göra för att komma "upp" igen. Lite omvårdnad till mamman helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0