Vecka 22

Tidig morgon igår innan avfärd mot Ullared men jag var pigg och taggad. Det gick jättebra att köra och kände mig förvånansvärt fräsch i kroppen när jag kom hem. Trodde bäcken och fogar skulle brakat helt efter en heldag där men det gick bra.
Störst fokus blev på leksaker och julklappar, synd bara att jag inte hade någon direkt aning om exakt vad jag skulle köpa så det blev lite spontant och nu i efterhand har jag missat många födelsedagspresenter som hade varit skönt att ha klart. Ett felköp med så om någon ska dit så har jag ett önskemål om en sak.

Rasmus fick bli hemma idag då han är förkyld och hostig men hade nog kunnat gå på dagis egentligen. Full rulle här hemma och just nu lyssnar vi på musik och har mössprovning så att jag kan styra upp någon form av förvaring av ytteraccessoarer, en korg till varje barn.




Kommentarer
Postat av: Annie

Han är en riktig gullis den där Julius😃

2014-11-13 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0