Tvättstugan

Nu är det äntligen dags att renovera tvättstugan. Vi har tömt den och skruvat ner all inredning så nu finns ingen återvändo. Jag kan dock inte bestämma mig hur jag ska ha maskinerna, ska de stå som på bilden ungefär och jag får en bänkskiva i vinkel? Eller ska jag stapla de över varandra bredvid värmepannan och få ett konstigt utrymme i hörnet? Just nu lutar det åt det sistnämnda då jag får plats med ett underskåp till då. I konstiga utrymmet skulle man i så fall kunna ha någon form av ställning man drar ut för att hänga upp lite tvätt på tork, hur hade ni gjort?
Vi ska våtrumsmåla väggar och lägga in en antracitgrå trädgårdsmatta på golvet för att dölja den hemska plastmattan. 
En massiv ekskiva, ny ho och blandare ska in och så även skåp och öppna hyllplan.







Kommentarer
Postat av: Annie

Bredvid varandra. Man kan ju ha nån sorts klädställning bredvid värmepannan.

2014-11-04 @ 18:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0