Ny vecka

Helgen gick fort men vi hann både med att träffa farfar i Rimforsa igår och i lördags var jag hemma hos Nadja på tjejfika och fick kramas lite med Albin 7 veckor. Julius har haft feber lite till och från och båda pojkarna är förkylda. Misstänker att J har ont i örat/öronen så det ska kollas upp i eftermiddag i samband med hans 10-månaders läkarkontroll.
På förmiddagen idag har vi varit och handlat lite och Rasmus är så duktig när han är med i affären. Springer inte iväg och stojjar utan går med mig och hjälper mer än gärna till att hämta grejer och vill gärna både packa påsarna och packa upp när vi kommer hem. Julius var också vid gott mod på mataffären så det gick smärtfritt.

Rasmus älskar att pussla och det kan han sitta med hur länge som helst känns det som. Just nu går vi runt på 4 pussel och det är verkligen något som skulle uppskattas i julklapp. Runt 40 bitar passar bra. Jag har köpt ett Cars-pussel i Ullared till honom som han ska få från oss.




Är lite förälskad i denna dubbelknäppta kofta med träknappar från Newbie så det får bli ett inköp till lillasyster nästa gång jag har vägarna förbi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0