Min trollunge

Julius är en liten trollunge, alltid full med bus och med alla tänder han har fått ser han ut som en liten trollunge. Han har haft en period då han vaknade väldigt tidigt, runt 05 varje morgon men nu har han ändrat på det. Konstigt nog efter tidsomställningen och allt. Just nu sover han till ca 07 varje morgon i ett svep från ca 19.15 på kvällen. Vaknar någon gång och är ledsen för att han inte hittar nappen och det är ju lätt fixat. 
För varje dag som går står han fler och fler sekunder själv utan att hålla sig i och igår tyckte jag att han försökte ta ett steg framåt, men han är väldigt ostadig ännu. 

Rasmus och Micke sover och vid 09 är det dags för dans med Knatteskutt. Idag åker vi hela familjen tror jag. Kanske lika bra att väcka de nu?

Tvättstugan är grundmålad och första strykningen av den grå färgen är klar. Det blir verkligen mkt fräschare där inne. Kan ångra mig lite att vi inte tog en lite mörkare nyans men helheten blir nog bra när vi får in den mörkgrå mattan och ekbänkskivan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0