Lazy saturday

En lugn dag var precis vad vi behövde och det har vi verkligen fått idag. Julius sov bra inne på förmiddagen och Rasmus pusslade och pusslade och pusslade och sedan bakade vi chokladbollar medans J sov. Efter lunch var vi ute ett bra tag och solen tittade fram. Julius vägrade somna i vagnen och låg och tittade på mig bara, trots att Rasmus höll honom i handen, då brukar han nästan jämt somna.
När vi kom in åt vi mellis och Julius tryckte i sig en halv mannafrutti och en leverpastejsmörgås. Efter detta tänkte jag att nu kommer han somna skönt, men icke. Han stod upp i spjälsängen och tjoade och stojade, skrek glädjeskrik (i mörkret själv) och bankade i väggen. Det var med andra ord lika bra att ta upp honom.
Men han har hållt igång bra hela kvällen, fick en dipp vid 17 där ögoninflammationen gjorde sig påmind och fick lite feber. En alvedon senare och det är fullt ös här hemma. Killarna har verkligen lekt jättebra ihop idag och haft mkt glädje av varandra, det värmer mitt hjärta. 
Ikväll gjorde vi torskrygg, potatis och persiljesås till middag men det var väl ingen direkt favorit hos killarna, men de åt ändå ;).
Strax kommer Micke hem från jobbet och jag ska ta en lång dusch innan vi fortsätter med lördagsmyset.

PS Julius tog sitt första steg ikväll ❤️ Ds



Kommentarer
Postat av: Annie

Heja Heja Julius!! Stora killen💜. Vilken mysig dag bortsett från jobbiga ögoninflammationen.Hoppas den.försvinner snart! Kram

2014-11-29 @ 20:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0