Fredag

Det blev en tur till Norrköping idag. Vi åt lunch där och köpte jättefina tröjor till killarna från nya favoritbutikem Name It. De hade så fina ullunderställ där men tyvärr var de slut i Julius strl men nu har jag beställt genom webshoppen istället. För mig som gillar att matcha killarna var detta en perfekt butik.

På onsdag är det maskerad på Rasmus dagis och jag hade tänkt att han kunde vara en fladdermus. Men upptäckte precis att de tightsen och tröjan jag hade tänkt till utstyrseln är slut i hela Linköping, typiskt han som har en fladdermusmask och allt. Har ni några tips och idéer på maskeradutklädnad som inte är allt för avancerad?




Kommentarer
Postat av: Annie

Älskar name it-butiken! Kul med sånt som inte finns här i lkpg. Lekmer har ju massa name it kläder och så vår rabatt på det😃👍

2014-11-07 @ 18:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0