Finns det någon där?

Tog med pojkarna till mitt jobb igår eftermiddag och hälsade på. Full rulle på killarna och jag hoppas ingen blev avskräckt av mitt besök ;), det är verkligen full fart hela tiden och är det inte det ena så är det det andra. Ännu mer blir det när lillasyster tittar ut och jag längtar så mkt. Jag hade med en burk med havrekakor som jag hade bakat och de blev goda. Jag ska skriva ut receptet här någon dag. 
 
Ibland blir det att jag slarvar med lunchen och det blir oftast en smörgås i all hast men idag var jag så hungrig att jag kokade potatis, stekte kassler, blomkål, morrötter, lök och paprika m.m. Det blev världens lass på tallriken och jag åt upp alltiihop :). Nu sitter jag med en kaffe i handen samtidigt som jag och Julius lyssnar på Bröderna Lindgren (barnmusik för vuxna) och om en stund ska vi gå ut med vagnen och hämta storebror från dagis. 
Om ni inte har hört sången "Finns det någon där?" med Bröderna Lindgren tidigare så lyssna på den, den är så mysig och Rasmus och jag brukar sjunga den hemma. Den låten skulle jag kunna tänka mig att spela upp på lillasysters dop så jag får smöra lite för Elin :).
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Världens trevligaste besök o godaste kakor!!💜 Så mysigt ni verkar ha det där hemma.

2014-11-19 @ 13:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0