Utan mobil

Eller helt utan är jag inte. Min snälla bror Micke var förbi här igårkväll efter att jag lyckats skicka ett sms från nätet till honom. Vi hade pratat om att ses på em/kvällen och då passade det ypperligt att han fick med sig en fungerande mobil (vadsomhelst) till mig då min slutade att fungera. Puts veck! Skärmen lade av helt plötsligt och blev vit med en svart rand på? Gick inte att starta den mer. Men vet ni? Det känns helt ok, jag sitter alldeles för mkt med min mobil ändå. Det väsentlga är att jag kan ringa och bli nådd och det går ju alldeles utmärkt med denna gamla knapptelefon från Ericson. Eventuellt går den att laga men jag tänker inte lägga ut en förmögenhet på det. Jag har inte kvar min 4:a, är det någon annan som har en Iphone liggandes i en låda som jag kan få låna?
Tyckr det är liiite svårt att använda knapptelefon och sms:en blir inte långa direkt, korta och konkreta skulle jag nog kalla dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0