tisdag

Dricker kaffe och hämtar andan lite. Jag vaktar Julius som en hök just nu och är nära honom när han sover. Han behövde mer medicin och fick inhalera hemma vid 07 imorse. Jag pratade med barnakuten och sa att jag vill ha kontakt varje dag så att nu kommer en sköterska eller läkare ringa mig en gång om dagen så att jag har någon att bolla med. Måste nog åka tillbaka dit imorgon för att hämta mer medicin. 
Ringde FK förut för att reda ut hur det fungerar när jag är på US med J. När jag är på läkarbesök med Julius får Micke vabba för Rasmus. Om Julius skulle bli inlagd, ändrar jag till tillfällig fp och Micke får ta fl för Rasmus. Bra då vet vi.
Jenny kommer hit i eftermiddag och det ser vi fram emot ❤️.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0