hej vad det går!

Var och handlade med med båda pojkana på förmiddagen och det gick jättebra, Rasmus skötte sig exemplariskt. Det är som om de/han märker att man bara är en förälder då och anpassar sig efter det. 
Emma och Daniel med barn har varit här i em/kväll och det var mysigt att ses igen, var alldeles för länge sedan. Rasmus och Nova kör full fart och triggar igång varandra med sitt 3-årstrots, underbart och ljudnivån behöver jag väl inte ens nämna.
Julius vänder sig från rygg till mage nu och han ä så himla gullig när han gör det, jag måste skriva in det i hans bok.
Å vet ni vad? Jag har en ny telefon på G, vet dock inte om det blir en 4:a eller 5:a men hur som helst är det bättre än denna gamla knapptelefon (även kallad Kobran) med filhanterare och där sms som kommer fram sisådär 1 dygn senare om det ens kommer fram överhuvudtaget. Med det vill jag säga, vill ni mig nått så ring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0