Godmorgon

Fick tips från en kollega som hade haft liknande problem med sin mobil att hålla in knapparna en bra stund, någon form av total återställning. Tyvärr fungerade det inte på min ;(, men den har blivit isärplockad och rengjord och det konstaterades att den är fuktskadad men den är igång men har en flimmrande skärm. Att byta ut det som skulle behövas bytas skulle bli för kostsamt.
Jag sitter uppe med en tröttmössa i knät som ville vakna strax efter 5 idag :). Micke var uppe en timme med honom och nyss hade vi skiftbyte så att båda får vara någorlunda utvilade. 
Jag ska åka till Motala vid lunch med pojkarna och hälsa på storasyster. Tur att man har en relativt ny bil som är sval och skön att åka i.
Nu somnar Julius i knät så jag ska lägga in honom i spjälsängen.

Kommentarer
Postat av: Annie

God morgon! Ha en fin dag❤️

2014-05-23 @ 08:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0