Full fart

Idag har det varit full fart minst sagt! Jag var på Ekholmens centrum på förmiddagen med alla andra, fullt med folk! Birgitta, Peter och Uncle Mike har varit hos oss idag. Vi har fått mkt gjort och jag är snart klar med målningen på insidan av stugan. Det tar ganska lång tid med alla reglar och vrår därinne. Julius har precis somnat och strax ska jag lägga Rasmus, han är jättetrött idag för han har inte sovit middag. Sen ska jag ta en dusch och packa ryggsäcken inför Kolmården imorgon. Rasmus ser fram emot det så himla mkt :).
Min Iphone verkar ha gett upp helt ;( fuck, fuck, fuck! Sånt där ska ju liksom bara fungera! Jaja, hur som helst har dem som har försökt att laga den lagt äver alla bilder och filmer från den på ett usb till mig. Det var lite över 3000 bilder och det hade varit riktigt tråkigt att bli av med dessa. Vet inte hur jag ska göra med telefon, köpa en ny? Eller försöka få tag i en 4:a som någon kanske har liggandes hemma??
 
Nu måste jag leta reda på kikaren som jag har fått i present av Maud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0