fredag/lördag

Åh jag är så trött att ögonen går i kors, sitter och småskrattar för mig själv. Kollade på bilderna till ett hus på Hemnet precis där det stod jordkällare/pumphus, och jag är ärlig när jag säger att tanken slog mig om det verkligen finns nått som kallas pumpShus, ett litet krypin att förvara sina pumps i?!? Jag är trött, jag säger ju det!
 
Har haft en jättebra dag i Motala hemma hos storasyster. Fikat gott och varit ute en sväng i värmen. Skönast var nog att sitta i skuggan på baksidan där det fläktade lite. Julius slog rekord idag och var vaken 4,5h på raken, men sen fick han nog. Inte lätt för de små i värmen heller. Jag hade honom i bara t-shirt och blöja i vagnen. Rasmus hade jätteroligt och ville inte åka hem. Får försöka ses igen nästa vecka också. Rasmus är inte på dagis nästa vecka så vi har massor med tid att umgås med släkt och vänner.
 
ps De rosa tygskorna till Rasmus från H&M var hemska och hade någon rosaorangelysande färg. Micke fick nog (han tyckte också de var hemska) och gick och köpte ett par fina rosa Converse tlll Rasmus idag istället. Tror ni Rasmus blev glad när han fick ett par rosa skor?? ds
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Boka in dejt med oss någon dag!!😊 Vad knäppt med skorna! Var Julius fina? Så himla coola Converse. Antar att Rasmus mor är en gnutta avis💕

Svar: Ja mkt finare, en helt annan färg. Trodde ju att de skulle vara samma?? Vad sägs om torsdag? Och en såkallad afterwork för oss som inte jobbar på tisdag på stan?
sofnys.blogg.se

2014-05-23 @ 21:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0