Det vänder!

Vet knappt om jag vågar skriva det men jag tycker Julius mår bättre. Piggare, gladare mm. Han inhalerar fortfarande hemma och får panodil dygnet runt för att underlätta. Koksalt och näsdroppar till näsan och högläge. Jag pratade med läkaren precis och hon tror att toppen är nådd, att det vänder nu. Han låter fortfarande rosslig men det kan han göra ett tag då väldigt lite slem påverkar hans smala luftrör. Hostan kan sitta i ett bra tag efteråt. Det har varit ett gott tecken att han har ätit hela tiden och visat aptit. Det hade varit mkt värre om han bara hade varit några veckor, nu är han trots allt 4 månader imorgon ♥.
Han är väldigt hes och det hörs knappt när han gråter, det låter som en liten fågelunge ungefär. Troligtvis beror det på medicinen han andas in. Läkaren tyckte vi kunde gå ut så att han får frisk luft och ljus på sig. Högläge i vagnen eller gärna i bärsele. Vi vaknade nyss, har sovit tillsammans i sängen nu på fm. Han har lekt och pratat med sina fötter och gett mig fler leenden än på många dagar. Det känns så skönt nu, det har verkligen varit jobbiga dagar och jag har varit på min vakt hela tiden och haft svårt att slappna av.
Kom igen nu Jules, bli bättre nu!




Kommentarer
Postat av: Storasyster

Härligt...😊❤️

2014-05-15 @ 12:42:05
Postat av: Annie

Håller alla tummar för att han blir bra snart! Härligt med små smil igen💙

2014-05-15 @ 13:32:33
Postat av: Anna B

Åh så skönt han är på bättringsvägen!

2014-05-16 @ 08:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0