Trädgårdsarbete

Jag är helt slut, tror jag somnar snart. Idag har vi varit ute i stort sätt hela dagen. Fullt ös i ....sen somnade jag. 

Jag var så trött igår att jag inte hann att skriva klart innan John Blund kom. Det jag försökte säga var att vi var ute och fixade i trädgården hela dagen, Birgitta och Peter var här och hjälpte mig och Micke jobbade. Peter gick med skottkärra efter skottkärra med löv, tog nog bara 4 h!! Och då hade jag gått några vändor innan de kom. 
Jag skurade badrummet på nedervåningen och Birgitta tvättade alla min fönster!! Peter och jag bar omkring på utemöblerna och jag rensade ogräs mellan plattorna på framsidan. Igårkväll pulserade det i hela kroppen så trött var jag. Idag har jag träningsvärk. Men så skönt att ha kommit nån vart ute. Jo jag hämtade nån form av häcksax och klippte av allt som stod upp (förlåt mamma) i rabatten längs med huset. Jag hatar rabatten och jag har inga gröna fingrar, något luktade iaf tandkräm och jag gick loss på nån grej som slingrade sig upp längs altanen så nu är den puts veck med.




Kommentarer
Postat av: Annie

Så skönt att fixa vårfint! Haha tandkräm...var det mynta tro? Gott i fruktsallad😊

2014-03-30 @ 13:00:22
Postat av: Anonym

oh nej, nu får jag inte se de fina blommorna på stollpen mer:(( Men rötterna kanske är kvar,då växer de kanske upp igen va det lider:))

2014-03-31 @ 23:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0