tisdag

Full rulle med gäster och födelsedag igår. Det blev så bra (trots misslyckad chokladtårta) och Rasmus var så glad. Julius och Rasmus fick varsin fotbollsdress av Jenny och Robban. Jag vet inte vilka "lag" det är men på den ena dressen står det Ronaldo och den andra Chelsea. Jag ska visa någon gång. 
Just nu är Rasmus på dagis och det hade gått bra att lämna imorse. Han hade med sig en stor fruktsallad med melon och jordgubbar och grejer i som han skulle bjuda på.
Julius somnade som en stock i bilen efter vaccinsprutan som han fick på BVC för en stund sedan. Jag kände mig lite spänd innan och trodde det värsta men det gick jättebra. Han blev lite chockad först och grät lite (såklart) men inte alls så mkt som jag hade föreställt mig och det gick över jättefort. Lilla snutten, tur att vi hade med napp och snuttefilt. Julius sov hela natten utan att äta och han vaknade kl 7 och då gick jag upp med honom, Rasmus kom upp en kvart senare. På förmiddagen gosade jag och Julius ner oss i stora sängen och sov i 1,5h, så himla skönt. I och med att Julius är så nöjd och sover så bra osv blir det inte att man sover med honom på samma sätt, han sover ju alltid i spjälsängen vilket är bra iofs.
 
Troligtvis har jag fixat barnvakt mellan 16-18 (tills Micke kommer hem) och jag hinner ner på stan och träffa tjejerna, det var så längesedan så jag vill inte missa denna träff.
 
Igår kom leverans från Linas matkasse och jag känner mig väldigt upprymd att prova alla recept. Allt kött var svenskt och mkt var ekologiskt. Här ser ni matsedeln som följde med.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hihi gums ...😁 laget står på tröjan fram..... o vilken spelare det är står på ryggen.
Tror det var laget real Madrid som "Ronaldo" spelar i som Rasmus fick😊 och laget Julius fick var Chelsea som "Torres" spelar i😁👍
Puss och kram❤️

Svar: Aha! Jösses jag är inte så bra på fotboll 😁, men vi kollar på endel matcher nu faktiskt 😊. Dresserna var jättefina iaf 👍. Kram
sofnys.blogg.se

2014-06-24 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0