Nu tar vi helg!

Sista dagisdagen för denna vecka och vi tar helg. Rasmus sov när jag hämtade honom idag och hade inte sovit färdigt om man säger så. Det slutade med att jag fick dra dubbelvagnen med svängbara hjul, en unge som får solen i ansiktet och med en arm dessutom upp för en brant backe, samtidigt som jag hade Emmaljungan med fasta hjul i släptåg i andra armen, lastad med Rasmus, i värmen. Puh! Tålamodet prövas varje dag och jag måste säga att jag har blivit riktigt tålig och tar det för vad det är. Det gäller att inte ha bråttom någonstans eller hetsa upp sig för småsaker, ge med sig för -Kaaan sjääälv! och låta honom lära och växa av erfarenheterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0