Change of plan(es)

Rasmus var glad när han gick till dagis idag i sin nya Planes-tröja som han fick av momor igår när hon´var här och gratulerade honom. En sån som Elliot brukar Rasmus säga trots att han inte har sett Elliots Planes-tröja. Han ville ha håret som Elliot också (nya idolen ;) ), men det var lite för långt (trots nyklippt) för att få luggen att stå upp, attans. Jag gjorde så gott jag kunde med lite vax.
 
Igår kom det hem mkt fotografier i brevlådan som jag har beställt. Känner mig duktig. Det är så lätt att beställa och inte kostar det många kronor heller. Det är bara det att man gör det för sällan, man orkar inte sitta och bläddra igenom allt. Nu lovar jag mig själv att jag ska välja ut guldkornen minst 1 gång per helvår och framkalla. Det är så värt det. Att kunna sitta och bläddra i ett album istället för att titta på de digitalt. Micke tycker vi ska köpa varsitt album till killarna och börja klistra/sätta in bilder så att de har varsitt, en mkt bra idé. Själv vill jag skapa nån form av fotovägg här hemma men vet inte rikigt hur den ska bli. Att sätta fotografier upp för trappen känns lite gjort så jag ska hitta på något annat tänkte jag.
 
Imorgon blev det lite ändring av planer men på em/kvällen kommer Emma och Daniel med barn hit och grillar och midsommarmyser med oss (i kylan). Typiskt att det inte ska bli så varmt, hade ju hoppats på att fylla upp den nya (Planes) poolen som Rasmus också fick i present igår.
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Han är för go den där lille mannen💙

2014-06-19 @ 09:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0