Första dagen på år 2014

Vi hade en jättemysig nyårsafton igår och nu ska vi fika på vitchokladpannacotta som blev över samtidigt som vi drar igång projektorn för att se en film som heter Epic. 
Dagen har mest betsått av fix hemma och Micke har tapetserat i "min" groventré. Jag har haft riktigt ont i fötterna idag då de har varit väldigt svullna. Det där med stödstrumpor kanska man skulle överväga? Eller, nej, det är inte långt kvar, orka hålla på med sånt. Imorgon har jag tid hos barnmorskan kl: 11 och Rasmus får följa med då Micke jobbar. Kan vara kul för honom att få lyssna på lillebrors hjärtslag. Ikväll kramade han magen och sa godnatt lillebror. Han pratar mkt om lillebror och vi har berättat hur mysigt det kommer att bli men att han kommer att skrika och behöva äta mkt och ofta. Det verkar som att Rasmus är förväntansfull och visar hur han ska hålla lillebror och säger att han ska bli storebror osv. Det känns lovande.
BB-väskan fylls på för varje dag och snart är jag faktiskt nöjd med den. Blev så sugen på att packa iordning lillebrors skötväska (den gula minikånken) så den är också klar nu.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Inget är som väntans tider. Låter så himla mysigt med alla förberedelser och snart är det dags!💙

2014-01-01 @ 22:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0