det dröjer

Hade inte tänkt att uppdatera bloggen mer förens lillebror var här men eftersom han lyser med sin frånvaro kan jag lika gärna skriva lite. Han har det nog gott i magen och visar inga tecken på att han vill vara någon annanstans än just där. 
Micke jobbar idag och jag har precis varit ute och gått med vagnen i regnet så att Rasmus fick sova middag. Gick bara en kort runda på 10 min men det räckte gott och väl för mig om man säger så. Nu står han under taket på altanen och sover skönt.
 
På förmiddagen idag har vi målat naglarna och bakat kladdkakemuffins. Vi hann även med en del bus på rummet (jag i stillasittande läge).
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Kul med uppdatering😊. Om lillebror bara visste hur bra det är på denna sidan skulle han komma ut till er direkt❤️.

2014-01-11 @ 13:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0