BF+1

1,5 dygn med värkar, here I come! De tilltar i styrka och sömn har jag inte sett mkt av. Vi har varit inne på förlossning för att få kvitto på att allt fortskrider som det ska och det ser bra ut. Jag är i den så kallade latensfasen där saker och ting ska förbereda sig och utplånas. Låter som ett avsnitt av Star Trek typ. 
Jag kunde fått ligga kvar och sova där inatt med en Petedinspruta men jag valde att åka hem igen och fortsätta knapra Citodon.
I em ska vi till bm och även träffa min läkare. Får se vad hon tycker. Det är inte långt kvar nu och jag funderar på om de skulle kunna ge mig en skjuss på traven för att det ska gå lite snabbare? Eller om det är bättre att kroppen sköter det själv kanske? På förlossningen lät de hoppfulla och trodde vi skulle ses redan ikväll kanske...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt Sofie..Blir inte lätt o konsentrera sig på jobbet till 20.30 ikväll.Håller alla tummar:)

2014-01-15 @ 09:20:04
Postat av: Cathrine

Halsningar fran surfers, lycka till!! Suzz halsar att du nog inte vill skynda pa saker utan att det ar battre att det far ga av sig sjalv. Ut med bebis :) KRAM

2014-01-15 @ 10:37:46
Postat av: Anna

Woho! Hejaheja snart är bebis här 😃

2014-01-15 @ 19:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0