tisdag

Jag är redan så veckovill, får verkligen tänka efter vilken dag det är, men samtidigt är det rätt skönt.
Igår var vi och hälsade på mitt jobb. Jag saknar verkligen mina kollegor ♥. Jag är lyckligt lottad som har ett sådant jobb som jag trvis med och bra kollegor. Tummen upp för det.
 
Birgitta var här och fikade med oss igår och så tog vi en långpromenad med pojkarna som sov så sött i vagnen. Jag skjussade hem henne på eftermiddagen och passade på att ta en sväng på Ikano. Micke var ledig och det kan vara skönt att gå för sig själv ibland. Nu köpte jag bara kläder till pojkarna men ändå ;). 
Rasmus gillade sin nya tigertröja skarpt och har den till dagis idag.
 
Försöker få tag på ägaren till en annons på Blocket men inget svar. Det gäller ett köksbord med två stolar och kökssoffa som skulle passa perfkt i mitt kök. Tack för tipset Emma! Hoppas de svara nu bara. Jag brukar dock inte ha sådan tur med annonser så vi får se. Ringde på en jättefin växasäng i mörkare trä från 50-60 talet häromdagen men den var ju redan såld, såklart.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0