onsdag

Julius sover nu och jag har ätit lunch och druckit kaffe precis. Har hunnit med att städa, dammsuga (kors i taket, har nog gjort det 1 gång sedan vi flyttade in) under vilda protester från J. 
När Micke hade lämnat Rasmus på dagis imorse kröp Julius och jag ner i sängen igen och sov 1,5h, hoppsan! Så himla skönt. Jag njuter verkligen nu, att ha en liten nöjd Julius som sover bra. Rasmus sov aldrig så långa stunder när han var bebis men nu kan jag äta, duscha, städa utan stress. Lyx!

Inatt sov Rasmus utan blöja för första gången och det gick bra. Måste skriva in detta i hans bok. När vi tog på pyjamas igår och skulle ta på "nattblöjan" sa han att han inte ville ha den. Jag har bara väntat på detta, förstår om det känns konstigt för honom att ha blöja när han aldrig har det annars. 
Vi tog med honom till toaletten när vi gick och lade oss vid 23-tiden och sen ropade han vid 04 och då kissade vi också. Min duktigt pojke, mamma blir så stolt över dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0