Fredagskväll

Idag har jag och pojkarna varit hos farmor Birgitta hela dagen. Vi har ätit lunch ihop och så tog vi en långpromenad medans Rasmus sov i vagnen. Jösses vad med "packning" jag hade med mig. Vagn med diverse delar, barnens ryggsäckar, sovsäck med tillbehör, mm. Men jag saknade inte något sen heller. Tur att vi har en stor bil.
Imorgon blir det en tripp till Motala för att hälsa på storasyster ❤️. Längtar redan.

Just nu lägger Micke Rasmus och sedan ska vi göra lite goda baguetter och se en film, trevligt!
Rasmus är väldigt mammig (och trotsig) just nu och det beror nog på att jag är hemma så det blir mkt tid med mamma. Vi ska försöka vända lite på det så att det blir lite mer pappa-Rasmus tid. 

Inviger mina nya ullfrottéstrumpor (love it) just nu så fredagskvällen kunde inte vara bättre, haha, så torr!





Kommentarer
Postat av: [email protected]

Låter som en jättemysig småbarnskväll.😊

2014-02-28 @ 21:08:25
Postat av: Annie

Sovande barn, film, mys i soffan och sköna strumpor! Kan inte bli bättre😊

2014-02-28 @ 21:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0