Vecka 27

Veckorna springer på nu och jag börjar känna mig mer och mer begränsad i vardagen. Att plocka upp saker från golvet har jag slutat med för länge sen, ni kan tänka er hur det ser ut ibland. Blir andfådd av att gå upp för trappen till övervåningen osv. Julius kryper själv upp för trappen nu och det passar mig utmärkt som bara behöver gå långsamt bakom, då behöver jag bara bära honom när jag ska ner. 

Idag har Micke varit ledig och vi hade bokat bord och barnvakt men det blev inställt då Rasmus inte har varit riktigt kry. Men han verkar må lite bättre nu iaf ❤️. Vi har fått mkt gjort hemma idag med städning osv och varit förbi mitt jobb en sväng. Träffade Lasse som jobbar som volontär för Samhjälp som kör hjälptransporter till Östeuropa. Vi hade samlat ihop många kartonger med barnkläder (med stor hjälp från Annie) och lite sängkläder och så passade jag och Micke på att skänka skor och kläder vi också. Jag har mkt gravidkläder som jag inte kan använda längre (because I'm huge) och är fel säsong på så alla dom kläderna gick till skänks också. Tänker väl att det får räcka med gravidtillstånd ett bra tag framöver (!). 

Just nu sitter jag i soffan under en fleecefilt med kudde under knäna och Micke är nere och hämtar te, choklad och clementin till mig. Världens bästa fästman, pappa och vän ❤️.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0