Snö och vecka 28

Äntligen snö! Kallt och vitt och soligt ute. Jag tog med killarna ut till pulkabacken och Julius fick inviga sin babypulka som vi fick av Annie. Skippade vagnen och hade J i pulkan hela tiden. Vi var ute 1 timme och barnen hade säkert kunnat vara ute längre men för mig sa det stopp. Ischias som strålar, sammandragningar och foglossning på det ;(. Det går bara inte. Var helt färdig när vi kom in och jag tillslut fått av alla ytterkläder på killarna. Hur ska detta gå hela vintern? ;( jag måste kunna ta ut mina barn men ibland skulle jag bara behöva lägga mig raklång på sängen och sträcka ut magen. Micke jobbar mkt nu då det är den tiden på året, men han är ledig på nyårsafton och nyårsdagen. 
Hur fungerar det när man är föräldraledig, kan man bli sjukskriven då om det skulle behövas? 




Kommentarer
Postat av: Cathrine

Skapligt fel jag hade om snön...tur att du tog pulkan igår :)

Svar: Ja eller hur! 😊
sofnys.blogg.se

2014-12-27 @ 15:14:35
URL: http://superbeb.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0